gieniug66, powiem tylko tyle że wolę się ugryźć w język,niż rozpętywać kolejną burzę :!: :evil:
Prośba o analizę logów dynamicznych turbina
Zwiń
X
-
Prośba o analizę logów dynamicznych turbina
Witam zmagam się od paru dni z koniecznością oddania turbiny na czyszczenie kierownic , zrobiłem dziś logi czy uda się na ich podstawie coś powiedzieć czy takie czyszczenie jes wskazane czy może jakaś inna przyczyna.
Log (14 - 005)
Log (15 - 003,003)
Log (16 - 006)
Log (17 - 002,002)
Log (18 - 004,004)
Log (19 - 009)
Log (20 - 008,008)
Log (21 - 011)
Log (22 - 010)
Log (23 - 013)
-
-
Sprawdz szczelność, i N75. Zrób jeszcze 011BSOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez flashw2klog 011bs poniżej , i jak to wygląda masakra czy nie jest źle?
http://vaglog.rtnet.pl/flashw2k_121076.htmlOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Basic Settings - Nastawy podstawowe.
Jak wejdzie w modul silnika masz tam guzik - Basic Settings - klikasz i z rozwiajej listy wybierasz "Charge Pressure Control" i na gorze masz guzik ON/OFF.. klikasz i powinny sie podniesc obroty, zmieniac sie cisnienie w ukladzie ... i bedzie mrugac kontrolka swiec zarowych.
A tak wracajac do tych logów to masz przypieczoną zmienną geometrie po zimie.
PozdrawiamPrzemek
DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Komentarz
-
-
Witam dzięki za wyjaśnienie.
Zrobię te logi po południa.
W kwestii przypieczonej geometrii czy czyszczenie regeneracja w tych sprężarka to dobry pomysł czy lepiej kupić nową bo jest wiele o tym ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Plus w warsztacie gdzie proponowano mi czyszczenie , jeśli będzie potrzeba regenerację mówili coś , że wysyłają do regeneracji i wkładają mocniejsze bebechy w stara obudowę
nigdzie nic o tym nie znalazłem może ktoś z was coś wie .
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez flashw2kOI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez flashw2kWitam i sorry jestem świeży w tym temacie.
Czyli wchodzę na zapalonym silniku w ta funkcje i włączam pressure charge oraz robię log i wszystko ?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz